onsdag 3 februari 2010

Vad är det frågan om?

Suck, jag gick hem igår från jobbet, för att huvudet kändes som det skulle sprängas. Det började strax efter att jag ätit min lunch, vid 11:30 ungefär, sen blev det bara värre och värre, till slut åkte jag hem vid kl. 15:00. Vet knappt hur jag kom hem, sov på soffan till 19 tiden på kvällen, gick upp, åt en macka, gick och la mig till 21-tiden ungefär. Tittade lite på tv, kröp i säng vid 22 tiden, sov hela natten.
Imorse vaknade jag med känningarna som jag hade vid lunch igår, så jag VÅGADE inte gå till jobbet. Nu så känner jag mig illamående, och har fortfarande känningar av att huvudvärken ska komma tillbaka. Har även lite feber, 38,3. Vad är det frågan om??
Ska sova en stund nu, får se om jag blir bättre.
Go natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar