tisdag 8 juni 2010

Pojken jätteglad!!

Våran pojk har länge pratat om att få gå någon kurs på Upptech, och nu blir det äntligen av. De har några "sommarlovskurser" på Upptech, och han har varit helt inställd på att gå, men varken Peter eller jag har möjlighet att köra honom dit, eftersom vi jobbar då.
Då fick jag börja planera helt enkelt. Jag pratade med min mamma som lovade att ställa upp en av dagarna och skjutsa honom, och den andra dagen får jag ta ledigt om han kommer in på kursen. Det blir rätt struligt för mamma, eftersom pappa inte kan vara hemma själv då han är sjuk, men på måndagen så är han på dialys, så då hinner mamma (ja, mormor då) skjutsa honom. Hon är underbar som ställer upp på detta sättet!!

När jag kom hem igår kväll möttes jag av en jublande glad pojk som meddelade att han kommit in på kursen. Härligt, hoppas bara att den är så bra som han hoppas.


(Bild från i vintras, dålig bildkvalitet då den kommer från mobilen)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar