torsdag 6 maj 2010

Gomorron världen!

Vad hittar man på en dag som denna? Kall morgon men underbart vackert soligt med blå himmel... Ibland är det härligt att vakna tidigt... Jag har sovit underbart gott inatt, men det hade visst inte maken. Han kunde inte somna, han har legat och vändigt och vridigt på sig, gått upp, lagt sig igen osv. så han var inte ett dugg utvilad i morse tyvärr...

Imorgon är det fredag, då ska pojken på disco. Han ser verkligen fram emot detta, ska bli så kul tycker han. Jag har ändrat min tid imorgon, så jag slutar 16 istället för 17, det är skönt får då behöver man inte stressa med mat och kläder m.m. åt pojken.

Ha en underbar dag nu. Jag ska göra dopkortet i helgen också, ska försöka lägga ut en bild på det sen... Är alltid så orolig, tänk om det inte blir bra... Nåja, jag har ju lite tid på mig innan dopet, då får jag ju bara göra ett nytt i sådana fall...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar