måndag 1 mars 2010

Bättre i sidokanten

Har upptäckt att bilderna jag lagt in i sidokanten blir halverade, och det är ju inte snyggt. Därför backar jag till en tidigare design, trots att jag verkligen älskade bakgrunden på den tidigare. Får helt enkelt testa mig fram..

Idag höll vi på att köra fast med bilen på uppfarten, det var så snöblaskigt att bilen bara fastnade hela tiden. Vi har en rätt lång uppfart, med en hal backe uppför utanför, så det är inte lätt att ta sig upp. Jag ska absolut ha dubbdäck nästa år, det är visst ett måste i Norrahammar!!

I helgen har jag hälsat på pappa på sjukhuset, han är så förvirrad stackarn, han frågade mig hur det gick att köra lastbil... Visserligen kör jag Volvo, men det är ingen lastbil, tänkte jag, men förklarade lugnt att jag inte kör lastbil, han måste blanda ihop mig med någon annan. Då gick han över till att prata om en gammal "skyttekompis" som visst körde lastbil, han såg till och med honom köra iväg alldeles utanför fönstret. (Vi var på 6-e våningen) Stackars pappa, det är så jobbigt att se honom sån här.

Mamma har haft en kraftig maginfluensa, så det har inte varit lätt för henne, hon har varit så svag att det tagit nästan 3 dagar innan hon kunde äta igen. Hon är ju inte så pigg längre heller.
Det är inte roligt att se hur föräldrarna blir gamla och skröpliga...

Idag så börjar CC-n på JP Hobby, ska försöka scrappa något fin med en bild på både mamma och pappa, om det passar i utmaningarna vill säga. Båda mina barn är sugna på en utmaning också, så de är jätteförväntansfulla... Men de får nog vänta till helgen i alla fall. Å, ska kika in och se alla utmaningarna nu, sååå spännande...

Blogger Templates

Blogger Templates

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar